czwartek, 26 lutego 2015

Witajcie !!!

Cześć !

Witaj na moim blogu poświęconym głównie modelom koni firmy Breyer i Schleich (czasami mogą pojawić się posty z końmi firmy CollectA czy też Bullyland, Papo).
Ale może teraz o mnie ;) :
Nazywam się Jagoda i mam naście lat :). Jak już wspominałam interesuję się zbieraniem modeli koni jednak oprócz tego lubię także szkicowanie, malowanie i siatkówkę. Moją największą pasją są konie oraz wszystkie rzeczy z nimi związane czyli np. jazda konna czy powożenie.
Konno jeżdżę czasami częściej powożę. Sprawia mi to ogromną przyjemność :).
Tyle o mnie :D Teraz blog :
Najwięcej postów będzie tu o koniach Breyer i Schleich.
Posty będą się pojawiać ok. co 3-4 ewentualnie 5 dni. Postaram się żeby było to jak najczęściej jednak sami pewnie wiecie o co chodzi- jednym słowem- szkoła !
Będę tu pisała w taki sposób, że najpierw przedstawię Wam dzień z życia stadniny ( Coś typu:    ,,W stajni panowała cisza. Jednak gdy podeszłam do jednego z boksów koń cichutko zarżał. Wiedziałam, że to Hickstead,, ), a następnie przejdę do normalnych wpisów czyli do np. opisu figurki czy jakiś ważnych wiadomości :)
Nazwa tego bloga to Springer Stable, ponieważ skoki przez przeszkody po niemiecku to Springer (sprawdzałam w tłumaczu, ponieważ nie mam jeszcze niemieckiego w szkole ;)) a Stable to po angielsku stajnia. Dlaczego skoki? Otóż posiadam dużo koni Breyer co były/są skoczkami, np. Hickstead :) A poza tym jest to moja ulubiona dyscyplina sportów konnych ;)
I jeszcze krótko o mojej kolekcji:
  • Mam 87 koni Schleich
  • 17 koni  Breyer Traditional
  • 1 konia Breyer Classic
  • 1 konia Breyer Breeds of The World
  • 3 konie Breyer Stablemates
  • 6 koni CollectA
  • 1 konia Papo
  • 1 konia Bullyland 
To by chyba było na tyle :) Nie pozostało mi nic innego jak tylko zaprosić Was do czytania, odwiedzania i komentowania mojego Bloga ! ;)

7 komentarzy:

  1. Mamy podobne pasje, te same imiona i podobnie będziesz pisała posty. Czy my nie jesteśmy siostrami? ;'D. Nie no, czekam na posty z chęcią będę zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolekcji i trzymam kciuki za rozwój bloga :)
    Zapraszam - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję :) Twój Blog czytam już od dawna i bardzo mi się podoba :D

      Usuń
  3. Czekam na kolejne notki i gratuluję sporej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń