sobota, 28 lutego 2015

Paczka z Ameryki !

Wstałam wcześnie rano. Od razu udałam się do stadniny. Weszłam do stajni Breyer'a.
-Jesteś gotowa ? - spytała podekscytowana Brenda. Odpowiedziałam jej skinieniem głowy.
-Marek powiedział, że nas podwiezie. Kaja zaopiekuje się końmi.- mówiła dalej dziewczyna. Marek to stajenny/weterynarz od Schleich'a. Kiedy wyczyściłam koniowóz , ruszyliśmy. Po godzinie jazdy byliśmy na miejscu.
-Dzień dobry, jestem Jagoda i to ja mam być...-nie dokończyłam, bo mężczyzna wszedł mi w słowo.
- A! To Ty ! Koń już czeka.- Jako, że jeździłam na nim wcześniej, nie zostało mi nic więcej jak tylko wprowadzić go do przyczepy. Siwek szedł spokojnie koło mnie. Był rozluźniony, cierpliwie czekał gdy opuszczaliśmy rampę koniowozu. Weszłam pierwsza do środka a on kroczył tuż za mną. Przywiązałam go i przez chwilę patrzyłam jak spokojnie żuje siano. Był wspaniały. Odetchnęłam z ulgą,że już po wszystkim, po czym wsiadłam do auta i wszyscy razem wróciliśmy do naszej kochanej stadniny...

*********************************************************************************
Po 10 dniach oczekiwania wreszcie do mnie przybyła ! Paczka z Ameryki !♥
Zamawiałam ze strony http://www.forlessthanever.com/.
Są to dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest okser. Piękny, czerwono-biały okser. Właściwie to jest 2 w 1, ponieważ można z niego zrobić dwie stacjonaty. Jestem z niego bardzo zadowolona.
Druga rzecz to figurka.  Chciałabym abyście zgadli jaki to pan do mnie przybył ;). Podpowiem Wam, że jest to siwek,skacze przez przeszkody no i bałwan :D Piszcie w komentarzach swoje propozycje !;)
Niedługo zrobię opis i oksera i bałwanka, tylko muszę przegrać zdjęcia ale jak tylko to zrobię to oczywiście od razu je Wam pokażę. Aha, na koniec mam jeszcze jedno pytanie : Jedzie ktoś z Was na Cavaliadę do Warszawy ? :)
Pozdrawiam
~~Jagoda

10 komentarzy:

  1. Oj, nie mam zielonego pojęcia jaki to qniś;)
    Co do CavCavalliady-ja mieszkam w Warszawie xD Więc nie muszę daleko jechać xD Może pojadę...A kiedy jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila Kur - Jest od 12 do 15 marca :D Ja jadę. Już mam karnety kupione.
      http://www.cavaliada-warszawa.pl/pl/
      Tu masz wszystko napisane.
      Dzięki i już Ciebie też dodaję :) ^^

      Usuń
  2. O'Leary's Irish Diamond może?:) Ja mam kawałek na Cavaliadę, więc nie jadę;/
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diamond nie ale jak bardzo chciałabym go mieć ! Ale mam Troopera więc spoko :) Też mam kawałek na Cavaliadę bo ok.300 km no ale uwielbiam to święto. A hasło bałwan nic Ci nie mówi? Jego imię to bałwan :D (Chyba za dużo już napisałam :) ) Już wpadam do Ciebie .

      Usuń
  3. Ja mam dość duży kawałek na cavaliadę więc znając życie nie pojadę. Pozdrawiam :)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam spory kawałek no ale uwielbiam tę imprezę :D Już lecę do Ciebie . :)))

      Usuń
  4. Zagadkowy koń jest na moldzie słynnego Ravela ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak ! Wreszcie ktoś zgadł ;) Super :D Jutro postaram się dodać jego opis :D ( lub pojutrze :D )

      Usuń