sobota, 28 lutego 2015

Opis przeszkody

Wreszcie przegrałam zdjęcia, dlatego chcę Wam opisać przeszkodę ,,2 w 1,, :)

Tak prezentuje się jako okser


Pierwsze wrażenie - ,,Jakie DŁUGIE pudełko ! ,, Kiedy je otworzyłam byłam zdziwiona - otóż okser był zawinięty w papier, materiał ? Przeszkodę można rozłożyć na dwie stacjonaty - jedna jest trochę wyższa od drugiej. No ale o to chodzi przecież w okserze :). Drągi na stojaki nie kładzie się tak jak u Schleich'a tu są wydrążone kółeczka, w które się je wkłada.


   
Tu widać te kółeczka 
   
Tak wygląda jedna stacjonata po rozłożeniu ją na części 
I pytanie do Was : Wiecie może do czego to służy ? Do ozdoby czy do czegoś innego ? :D Piszcie w komentarzach.:)

No i dobra wiadomość: Wreszcie ktoś zgadł kto to ,,tajemniczy pan,, :D A jest nim Snowman ! 
Zagadkę zgadła Sara Miłośnik Koni ! Gratulacje ! Jutro bądź pojutrze postaram się dodać jego opis :) A tutaj macie parę zdjątek na zachętę :




Na koniec dodam jeszcze, że razem z paczką przyszły 2 katalogi :)
Pozdrawiam :D
~~ Jagoda







8 komentarzy:

  1. Och, Jagoda zazdroszczę Snowman'a:P Te 'dziurki' to pewnie przez nie, wkładali te czerwone deseczki:) Chyba pomogłam
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh pewnie tak ! A ja się głowiłam i troiłam po co te dziurki :P Dzięki wielkie :D Co do Snowman'a zamówiłam go za 164 zł na stronie FLTE. Przesyłka tam kosztuje chyba 50-60 zł ( no w końcu z Ameryki ^^ ) Czekałam na niego 10 dni . :) Ale opłacało się :D Już wpadam do Ciebie :))) Aha i jak chcesz to masz linka :
      http://www.forlessthanever.com/product.php?ASIN=B00DB3S0CI

      Usuń
  2. Bardzo ładna przeszkoda. Gratuluję modelu. Czekam na opis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D W najbliższym czasie postaram się dodać opis :)

      Usuń
  3. Zacny konik.Przeszkody także niczego sobie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdro Snowmana :D Piękny jest! Fajne przeszkody! :)) Pozdrawiam! natalkabajkaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń